Ben Bir…

Posted On Mart 10, 2007

Filed under Yürekten Kopanlar

Comments Dropped leave a response

Ben bir sevenim,
Sadece seven.
Ağlayarak resimlerine bakıp
Saatlerce iç geçirmelerle yetinmeyen.

Ben bir aşığım belki,
Gecenin o en yalnız
Ve karanlık saatlerinde
Mısralarda.
Hayattan ümidimi keserim bazen,
Bazen ise en ufak bir şeyde umutlanır
Sabahlara dek
Rüyalarımın matinelerinde
Defalarca oynatttığım filmler olur.
Hasılat sıfır.

Ben bir çobanım
Senin gibi bir yıldıza
Sadece bakıp
Hayal edebildiğim kadar edip
Çimenlerden göz attığım.
Ne bilirim gözlerinin rengini
Ne de kokusunu teninin.
Ben sadece bir cahilim
Seni sevmemesi gereken…

Ben bir kamikaze pilotuyum
Kalbine dalış yapan.
Elde edemeyeceksem bile
Onu da yanımda alıp götüreyim…
0146AM
10032007
by

iTaLiaNo20

Bir Cevap Yazın

