Ben Sana

Posted On Mart 10, 2007

Filed under Yürekten Kopanlar

Comments Dropped leave a response

Bakışlarında hiç bir iz yoktu aşka dair
Derin derin boşluklar
Ve sonu gelmeyen dikenli yollarla kaplı.
Sevdanın yükünü çeken bilir ya
Ne altında ezilebildim
Ne de kaldırıp atabildim üstümden.
Kapana sıkışmış fare gibiyim artık.
Kaçsam kuyruk kopacak,
Kaçmasam ölüm.

Beceremedim seni sevmeyi
Artık anladım.
Başarısız olan bir operasyonda
Ölemeyen ama göğsünü kurşunlara
Hedef eden bir asker gibi
Mayına basılmış buldum kendimi.
Kalbim acıyla büyümüş
Bedenim yarısını kaybetmiş bir halde.
Efkarımı ilan ettim şiirlerde
İsyan bayrakları inmez
Yaram kapanmaz oldu.
Dertler elbet bir gün biter
Şiirler okunur
Sevdalar susar belki ama
Ne sen biteceksin
Ne de gözlerinde boğulan ben.
Eğer olur da bitersek bir gün
İşte o zaman diyebilirim ki
Ben sana aşığım…

0209AM
10032007
by

iTaLiaNo20

Bir Cevap Yazın

