Yine!!!

Posted On Mart 10, 2007

Filed under Yürekten Kopanlar

Comments Dropped leave a response

ağır ve çetin geçen
yanlış bir sevdada
mağlup düştükten sonra
kapandı bu yürek yeni aşklara

yemin ettim asla
bir daha aşka inanma!
bırak sadece kanı temizlesin kalbim
damarlarıyla daha mutlu o.

nasır tuttu biliyordum
bir daha istesem de
atmaz diyordum bir kız için
taş kesilmişti öyle ya!

gül benim için dalında güzeldi
üzerindeki çiğ damlasıyla
göz yaşlarım kurudu gitti
o eski sel yataklarında.

tam bunlar olmuşken
çıkarmışken sevdayı
gönül lugatımdan
sen çıktın birden karşıma
hep öyle olur ya..

unuttuğumdan daha iyi hatırlıyorum
ezberden okuyorum kelime kelime,
dersine daha iyi çalışmış
bir öğrenci gibiyim artık.

sevemem artık
asla sevmem! derken
çıktın işte yoluma
ama o yolu aşmam için
önümde bir dağ var
içinde tuzaklar ve ölüm dolu
rengi siyah,uçurumları keskin
adı da sen!!

by iTaLiaN
1125PM
10032007

Bir Cevap Yazın

