Re:Henüz Değil Ama

Posted On Mart 11, 2007

Filed under Yürekten Kopanlar

Comments Dropped leave a response

Geçenlerde doğan yeni duygularım
Kocaman çocuk oldu artık.
Onun bir adı var,
Sevmek,
Belki de aşk
Ne bileyim işte…

Adını duyunca kalbim bir atmaca gibi,
Damarlarım büzülüyor,
Başım dönüyor tam beş gündür.
Gül de çiçekmiymiş Allah’ım
Bu güzel sarı yaprakların yanında!

Bir kuşun uçmayı öğrenemediği kadar
Şu kısacık zamanda
Üç beş resmine türlü hikayeler yazdım
Haberin bile yok.
Adını dağlara kazdım,
Kalbimi neşterle çizdim
Aşk damlıyor,kandan çok!

Sigara dumanlarında değil
Sarı beyaz renk cümbüşündeki
Yasemin bahçelerinde
Görüyorum seni,
Deli dolu,küçük bir kız çocuğu gibi.
O uzun saçlarınla
Bırakmışsın bedenini rüzgara
Ruhun gökyüzünde dans ediyor.

Yavaş yavaş gözlerim doluyor geceleri
Yatağım artık soğuk geliyor.
Her şarkıda seven ben,
Hüzünleri mısraya döktüren de sen;
Her şey efkar kokuyor!!

Bu sefer tadı farklı aşkın
Biraz acı,
Biraz da ölüm kokmuyor değil.
Herşeye razı olarak seveceğim seni
Bir gram karşılık beklemeden
Gözlerinde o bakışı görmeden,
Hissetmeden içindekileri.
Haberim bile olmaz belki
Sende seversen.
Sevmiyorsun biliyorum ama
Sevmeyeceksen de zaten
BANA NE!!
Aşk dediğin pazarlıkla olmuyor ki!

Umursamıyorum kimseyi,
Ya da herhangi bir şeyi.
Kendime güvenim sonsuz,
Üstesinden gelecek bu yürek
Ezilip kalmayacak adının altında.
Sevdamı efsane yapamam belki ama
Efsaneleri yaşatırım duygularımla.
Ukala diyeceksin bana,
Kaideye alman bile mucize.
Ama dedim ya umrumda değil.
Çünkü ben sevgimi sana değil
Kendime sakladım.
Senden başkasının adını da
Bundan böyle
Kalbime yasakladım!
0151AM
11032007
by iTaLiaNo20

Bir Cevap Yazın

