Umutsuz-II

Posted On Mart 12, 2007

Filed under Yürekten Kopanlar

Comments Dropped leave a response

Uyku haram artık
Geceler daha zevksiz.
Saatler kaçı gösterir
Neler olur bitiyor dışarda.
Kim takar ki
Bu derin yalnızlıkta.

Sevdalar yasak mı artık
Karanlıklarda mı söylenir
Kalp fısıltıları.
İsyan eden yok mu,
Neden ses vermez kimse!
El uzatmaz bu çaresize.

Kelepçeler kolumu kesiyor
Suratımda küflü parmaklıların
Soğuk izleri
Duyan yok mu beni?
Su ver ey gardiyan
Boğuluyorum havasızlıktan!

Bir gram sevgi istiyorum senden
Ya da gül yüzüme yeter
Bakışların kanatsın dilimi
Kelimeler akıp gitmesin
Sana konuşmak
Sevdama neyler!!!

Sevmek aramaksa umudu gözlerinde,
Ben seni hiç sevmeyeceğim.
Çünkü ben umudu,
Umutlu olmayı değil;
Seni seviyorum
Gelsominom….

by iTaLiaN
0218AM
12032007

Bir Cevap Yazın

